Endonezya'daki deprem: 1 ölü, 25 yaralı

Endonezya'daki deprem: 1 ölü, 25 yaralı
Endonezya'da bu sabah meydana gelen şiddetli deprem nedeniyle Sinabang bölgesinde 1 kişi öldü, 25'den fazla kişi ise yaralandı.

Sağlık Bakanlığı yetkilisi Rüstem Pakaya, çok sayıda bina hasar oluştuğunu söyledi.

Büyüklüğünü Amerikan Jeolojik Araştırma Merkezi'nin 7.6, Endonezya Meteoroloji ve Jeofizik Kurumu'nun 6.6 olarak açıkladığı depremden sonra verilen tsunami alarmının da kaldırıldığı belirtildi.

Pasifik Tsunami Uyarı Merkezi, tsunami uyarısının iki saatlik bekleyişin ardından kaldırıldığını, deniz ölçümlerinde büyük dalga oluşumlarına rastlanmadığını kaydetti.

Depremin Sumatra adasının batı ve kuzeyinin büyük bölümünde hissedildiği, kıyı bölgelerindeki insanların tsunami korkusuyla yüksek yerlere gittiği belirtiliyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.